Cross Duathlon Puszcza Zielonka


Nazajutrz po duathlonie w Żarnowcu udało mi się wystartować w podobnej imprezie w Puszczy Zielonka. Wystartowało trochę więcej zawodników niż w Żarnowcu, bo prawie 150 osób. Odwrócono też kolejność dystansów biegowych, a etap rowerowy był o kilka kilometrów dłuższy.

Na początku mieliśmy do pokonania po okolicznych lasach niecałe 5 km biegiem. Biegło mi się całkiem przyjemnie i równo, ten etap ukończyłem na 11 pozycji. Następnie wskoczyłem na rower, żeby pokonać ok. 15 km na dwóch pętlach. Tutaj jechało mi się znacznie lepiej niż dzień wcześniej. Dojechał do mnie chyba tylko jeden czy dwóch zawodników, ale nie pozwoliłem im się wyprzedzić i cały czas aż do końca jechaliśmy praktycznie razem. Etap rowerowy dał mi 12 czas.

Ostatni etap to niecałe 3 km biegu po okolicznych lasach. Ruszając na etap biegowy usłyszałem, że zajmuję 5 miejsce open, więc przede mną były tylko 4 osoby ;-) Nie miałem jednak szans ich dogonić. Przeciwnie, to mnie dogoniły i wyprzedziły dwie osoby.

Na metę wpadłem więc na siódmym miejscu open, co było jednocześnie trzecim miejscem w kategorii wiekowej.

Tutaj można znaleźć pełne wyniki zawodów:

https://plus-timing.pl/doc-pt/wynikipdf/2016-10-30-ZielonkaCrossDuathlon/wyniki_open.pdf

Bardzo udane zawody! Organizacyjnie mucha nie siada.

 Początek zawodów.



 Zawodnik z trójką szybko od nas odpadł, a ubrany na żółto jechał razem ze mną przez długi czas. Potem jednak na biegu odpadł i byłem z przodu ;-)


 Piątka mocy od trenera!



 Taką statuetkę otrzymałem za 3 miejsce w kategorii wiekowej.


 Jestem na podium!


 Start biegu.




 Końcówka pierwszego etapu biegowego.

 Udało mi się nieco przyspieszyć i zostawić z tyłu kilka osób.


 Kończymy pierwsze okrążenie i wyjeżdżamy na drugie kółko rowerowe.

 Numer startowy tradycyjny, przypinany na rower, medal i statuetka ;-)


Mniam mniam

Zobacz także

1 komentarzy

  1. Szalejesz Waść:) Szkoda, że nie było warunku jazdy na dziecięcym rowerku, widok byłby bezcenny

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM