City Trail Bydgoszcz


20 listopada 2016 r. pojechałem do Bydgoszczy, żeby wziąć udział w biegu na 5 km z cyklu City Trail. Był to mój pierwszy raz "wyjazdowy", do tej pory biegałem tylko w Poznaniu. Bieg bardzo fajnie zorganizowany, zapisałem się bez problemu na miejscu. Miasteczko zawodów zlokalizowane na dużej i przestronnej polanie, gdzie wszyscy się pomieszczą. Tym razem pobiegło ponad 700 osób. Przed samym biegiem naszła mnie ochota na szybsze bieganie, co starałem się wdrożyć w życie. Na mecie zmierzono mi czas netto 19:21, co praktycznie jest wyrównaniem mojego najlepszego dotychczas rezultatu. Dało mi to 59 miejsce open.

Trasa jest zlokalizowana w Myślęcinku, który chyba leży już poza granicami samej Bydgoszczy, na północ od miasta. Miejsca do parkowania dość, tyle że kasują po 4 zł za wjazd na trawnik. Trasa na części prowadzi po równiutkim asfalcie (ścieżka pieszo - rowerowa), przez co nieco utrudnia dobranie butów. Ja wybrałem buty ściśle trailowe, ciężkie na błoto i piach, nie za wygodnie się w nich biega po równym i twardym asfalcie.

Poszczególne kilometry wyszły u mnie w miarę standardowo:

- 3:41 (z tego jakieś 500 m na początku po asfalcie)
- 3:49
- 3:58
- 3:57
- 4:00

Trasa równiutko domierzona, pełne 5 km.

Dzięki tej eskapadzie do Bydgoszczy, uda mi się zaliczyć cały cykl City Traila, do czego niezbędne są cztery biegi (z sześciu). Będę bowiem jeszcze na trzech biegach w Poznaniu i do tego jeden "zaoczny" z Bydgoszczy. Marcowy - ostatni bieg mi przepadnie, bo w tym samym dniu odbywa się Bieg Piastów w Szklarskiej Porębie - Jakuszycach (w sobotę bieg główny na dystansie 50 km klasykiem).

Pełne wyniki można znaleźć tutaj:

http://citytrail.pl/zawody/wyniki/miasto/bydgoszcz/id/468






Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM