Weekend 1 - 2 października 2016



W sobotę rano 1 października wziąłem udział w dwóch biegach ;-) Najpierw parkrun Poznań, pomagałem przy organizacji i samemu udało się pobiec. Mój czas to 19:53, co dało tym razem miejsce 21 / 204 biegaczy. Co jednak ważniejsze w tym biegu fantastycznie pobiegł Grzesiek, który poprawił życiówkę na 5 km o wiele wiele sekund i drugi raz zszedł i to od razu grubo poniżej 20 minut. Brawo! Forma idzie w górę.

Prosto z parkrun pojechaliśmy do Pamiątkowa, gdzie pobiegłem w II Pamiątkowskim Jabłeczniku. Jest to bieg przełajowy na dystansie 9 km. Rok temu zająłem 26 miejsce na 222 biegaczy z czasem 39:47, co dało mi drugie miejsce w kategorii wiekowej.

Tym razem udało mi się pobiec szybciej i to o ponad dwie minuty - czas 37:35 dał mi 21 miejsce open i ponownie 2 miejsce w kategorii wiekowej ;-)

https://plus-timing.pl/doc-pt/wynikipdf/2016-10-01-pamiatkowski_jablecznik/wyniki_open.pdf

Tak się składa, że w Pamiątkowie biegałem po raz trzeci (rok temu pierwszy jabłecznik, a latem był bieg nie na żarty po podobnej trasie). Za każdym razem udawało mi się wybiegać podium w kategorii wiekowej, więc mam klasycznego hattricka pucharkowego ;-)

Jak się potem okazało były to ostatnie ładne i ciepłe dni, w tygodniu zrobiło się już zimno, szaro i bardzo deszczowo ;-(

Teraz przygotowuję się do startu w poznańskim maratonie, który już w najbliższą niedzielę.








Ojojoj nieładnie tak ścinać zakręt i to już na samym starcie parkruna ;-)

Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM