Light Run i nowa życiówka na dyszkę!







W piątek wieczorem 16 września 2016 r. wziąłem udział w biegu Light Run - dwa okrążenia dookoła Malty (10,8 km). Po bardzo zażartej walce udało mi się wywalczyć 3 miejsce open na długim dystansie! Start biegu był o 21:00, więc było już ciemno. Wystartowałem z czołówką, ale stwierdziłem, że tylko mi przeszkadza, więc szybko oddałem ją na przechowanie rowerzyście, który prowadził bieg na czele.;-) 
Większość osób biegła tylko 1 okrążenie (5,4 km). Podczas biegu żałowałem, bo na półmetku byłem... pierwszy! No ale udało się wywalczyć 3 miejsce więc super.
Po drodze poprawiłem PB na dyszkę (grubo poniżej 41 min) i to jest dobry prognostyk!
Sam bieg (nocny) i atmosfera super.
Gratulacje dla Grzegorz Paweł Nowak oraz Kevin Gziel za świetne wyniki na podium!
Niestety jak dla mnie pewien niesmak pozostawiły nagrody dla najlepszych biegaczy. Jak na stosunkowo drogie wpisowe i łącznie prawie 700 osób na mecie, nie dawano nic dla najlepszych w kategoriach wiekowych. No ale OK ja byłem 3 open, więc fajnie by było cosik fajnego na pamiątkę otrzymać za takie miejsce.
Tymczasem tak jak widać na zdjęciu - wszystko co dostałem to reklamowa bandanka, bilet wstępu do parku linowego, oraz jakieś 30-minutowe lekcje tańca... I do tego jakieś ulotki. Nie biegam dla cennych nagród, ale jakiś plastikowy pucharek za 15 zł by się przydał, żeby była chociaż jakaś pamiątka do postawienia na parapecie.... No i tą smyczkę reklamową to już naprawdę mogli sobie podarować ;-)

Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM