I Koleżeńska Siódemka w Puszczykowie





W sobotę 20 sierpnia rano poprowadziłem parkrun (mierzyłem czas), a na 12:00 ledwo zdążyliśmy, ale dowiozłem jeszcze napoje i wystartowałem w I Koleżeńskiej Siódemce, organizowanej przez znaną i lubianą ekipę biegi.wlkp z okazji pięciolecia swojej działalności. Przed samym biegiem podziękowałem organizatorom za ich trud i odśpiewaliśmy gromkie sto lat!!!

Biegł obejmował dwie pętle po 3,5 km po puszczykowskich nadwarciańskich lasach, dających upragniony cień w upale. Biegło się bardzo przyjemnie, w jednym tylko miejscu źle skręciłem i pobiegłem trochę za dużo, obiegając całe miasteczko zawodów dookoła, zamiast biec od razu na drugą pętlę ;-)

Dziękuję całej ekipie biegi.wlkp za wiele biegów, w których mogłem brać udział (czasem z małymi sukcesami) oraz za środowe treningi ;-) Życzę sto lat!!!

Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM