I Botaniczna Piątka

Taki pucharek niespodziewanie otrzymałem za I miejsce w kategorii M30

 Finiszowe metry


 Biegacz przede mną już widać, że cierpi... Niedaleko potem go wyprzedziłem. Podobnie jak pozostali biegacze widoczni tutaj z tyłu.

 Sam początek biegu.

 Dwa parkruny biegną ;-)




Wreszcie meta.


W sobotę 27 sierpnia nastał niesamowity upał, zrobiło się gorąco i słonecznie prawie jak w piecu czy na tureckiej plaży. W tych pięknych okolicznościach przyrody z samego rana pomogłem nieco poprowadzić sprawnie parkrun. Nie tylko zamykałem stawkę (na metę dotarłem dopiero po 42 minutach ;-) ale zdążyłem jeszcze rozstawić przy czołgach mobilny punkt żywieniowy w sensie wody ;-) Sporo osób skorzystało.

Potem szybka i pyszna kawka z ciastem u Brismanów i sprawne zgranie wyników parkrun do systemu. Kilka osób mnie pytało po biegu kiedy będą wyniki, więc nie mogliśmy ich zawieść.

Na 11:30 udało nam się dotrzeć do Ogrodu Botanicznego, gdzie odbywał się start drugiej fali I Botanicznej Piątki. Jak nazwa wskazuje, jest to impreza biegowa na dystansie 5 km po ogrodzie botanicznym, a więc w pięknych okolicznościach przyrody. Pierwsza fala ruszyła o 10:30, z uwagi na ponad 200 chętnych zrobiono podział na start falowy, tak żeby wygodniej się biegło i żeby nikt nie zniszczył pięknej przyrody ;-)

Ruszyliśmy w czołówce, przez dłuższy czas biegłem na trzecim miejscu, potem udało mi się wyjść na drugie miejsce i powoli zbliżać do lidera, niestety nie udało mi się już go dogonić i na mecie zameldowałem się na drugim miejscu w mojej fali. Tuż za mną przybiegł Grzesiek, który podążał przez prawie cały bieg tuż za mną ;-)

W pierwszej fali było trzech ścigaczy, więc efektywnie z czasem netto 19:42 zająłem 5. miejsce open i I miejsce w kategorii wiekowej M30.

https://plus-timing.pl/doc-pt/wynikipdf/2016-08-27-Botaniczna_Piatka/wyniki_open.pdf

Impreza bardzo udana, trasa świetnie poprowadzona, fajna atmosfera i sprawdzona ekipa organizatorów, dopisała też frekwencja. Świetny dzień!

Zobacz także

1 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM