Triathlon Bydgoszcz 2016 i podium sztafet

W weekend 9 - 10 lipca 2016 r. startowałem w Triathlon Bydgoszcz.

W sobotę wziąłem udział w wyścigu na dystansie sprinterskim. Organizacja zawodów na najwyższym poziomie, wszystko idealnie przygotowane. Pogoda dopisała, idealne warunki na fajne ściganie. Ja niestety z mojego wyniku nie do końca jestem zadowolony, w mistrzostwach prawników nie udało mi się obronić 3 miejsca z zeszłego roku, pomimo lepszego czasu i dłuższej trasy biegowej, wyprzedził mnie kolega z Olsztyna i obszedłem się smakiem z podium ;-) Mam nadzieję na rewanż za rok. Pomimo lepszego czasu i faktu wyprzedzenia drugiego zawodnika z zeszłego roku, spadłem na pechowe 4 miejsce ;-)

Płynąłem 6:34, to jest 34 sekundy wolniej niż rok temu ;-( dałem zonka bo stwierdziłem że szybciej będę w strefie zmian płynąc bez pianki. Okazało się, że bez pianki pływam chyba wolniej, a też wcale dużo nie oszczędziłem czasu nie musząc zdejmować pianki. Więcej już nie będę kombinował i pływam w piance.

Dystans 22,5 km na rowerze przejechałem w czasie 37:14. Tutaj duża poprawa w stosunku do zeszłego roku, kiedy nie zszedłem poniżej 40 minut. Średnia oscylowała ok. 35 - 36 km/h i jechało się całkiem dobrze.

W biegu natomiast poszło mi wyjątkowo słabo. Biegłem bez zegarka i nie miałem pojęcia czy biegnę szybko, czy wolno. Na ok. 2 km przed metą wyprzedził mnie rywal - kolega z MP prawników i już go nie dogoniłem. Dystans ok. 5,4 km pokonałem w słabym czasie 22:51.

Takie czasy dały mi łącznie 73 miejsce na 834 zawodników. Czas na mecie to 1:11,47. Do najlepszego mojego wyniku zabrakło tylko jakichś 40 sekund.

Pełne wyniki 1/8 IM są tutaj.

Nazajutrz - w niedzielę 10 lipca - wystartowaliśmy natomiast w zmontowanej przeze mnie sztafecie na dystansie 1/4 IM. Moja rola to rower. Dystans 45 km pokonałem w czasie 1:16,14, ze średnią ok. 35,5 km/h. Jechało mi się ciężej niż dzień wcześniej i niesamowicie się umęczyłem.

Pełne wyniki sztafet są tutaj.

Udało nam się zająć drugie miejsce w sztafetach MIX (min. 1 dziewczyna w składzie) i byliśmy dekorowani na podium ;-) Na 55 sztafet zajęliśmy też bardzo wysokie 7 miejsce open.

Zawody przez cały weekend bardzo udane, organizacja znakomita. Za rok rewanż!









Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM