Środowy trening z biegi.wlkp - bieg na orientację!

Środowy tradycyjny trening z ekipą biegi.wlkp został zorganizowany w formie zawodów w biegu na orientację, było to już 20 spotkanie w środę. Bardzo fajny trening, miałem spore problemy z drugim punktem i szukałem go chyba z 10 minut ;-) No i pobiegłem pod prąd (kolejność nie miała znaczenia), przez co nie widziałem innych biegaczy np. wybiegających z punktu którego szukam. Tak sobie utrudniłem ;-)

Ekipa zwarta i gotowa na zawody. 

 Wbiegam już na metę zlokalizowaną na górce, gdzie często męczymy podbiegi.

Zrobiłem trasę pod prąd - po wybiegnięciu pobiegłem w prawo, zamiast w lewo, i zbierałem punkty odwrotnie niż wynika to z mapy. Do mojego pierwszego punktu dobiegłem błyskawicznie i szybko go odnalazłem. Znacznie gorzej było z drugim punktem, błądziłem między blokami dobre 10 minut ;-) Okazało się, że lampion wisiał w krzakach tuż przy placu zabaw, w końcu po długim szukaniu jakieś dzieciaki mnie pytały "w co się bawimy" i czy są to podchody ;-) Powiedziały też że tam u nich coś jest i mnie olśniło że one stoją przy tym lampionie i to okazało się prawdą ;-) Trzeci punkt był łatwy do odnalezienia po uświadomieniu sobie, że ten kwadracik (prostokącik) po lewej to nie jest żaden budynek, tylko boisko, udało się dosyć szybko. Ostatni punkt i metę odnalazłem już w biegu. Gdyby nie szukanie 10 minut drugiego punktu byłbym pewnie w czołówce, a tak to było słabo.




Zobacz także

1 komentarzy

  1. Polecam cykl "Poznaj Poznań Nocą" - pewnie jesienią wystartuje


    michu77

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM