Poznań Triathlon za nami



Triatlonowy weekend za nami. Dla mnie udany i zaplanowany ;-)

W sobotę ukończyłem dystans sprintu i zająłem 99 miejsce. Był to raczej odpoczynkowy i treningowy start niż jakiekolwiek ściganie, wolałem odpocząć przed niedzielną sztafetą.

W niedzielę natomiast zajęliśmy 3. miejsce sztafet MIX na poznańskim triatlonie! Dziękuję mojej drużynie Ania Peterek oraz Damian Kaczmarek!!! Kamień spadł mi z serca, bo niepokoiłem się że przez mój słaby rower nic nam się nie uda.

Ania Peterek popłynęła 1900 m w czasie 31:13 (ósmy czas wszystkich sztafet)

Ja pojechałem 90 km z haczykiem w średnim tempie 35,5 km/h. Mogę być zadowolony. Czas 2:35,46, co dało mi 9 miejsce wśród wszystkich sztafet.
Damian Kaczmarek poleciał półmaraton w 1:25,08, co było 4 czasem wszystkich sztafet!

Nasz łączny czas na mecie 4:35,52, 7 miejsce OPEN i 3 miejsce MIX.

To moja druga sztafeta i już drugie podium, 2 tygodnie temu w Bydgoszczy byliśmy na drugim miejscu.






Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM