Trzy biegi w dwa dni!

OK aktywny weekend już za mną i teraz czas na błogie lenistwo!!!
1/ piątek 24 czerwca
Bieg Czekoladowy 5 km na Cytadeli, czas 19:29, dało mi to miejsce 14/602 open i 3. miejsce w kategorii M30. Zamiast pucharu dyplom ale dekoracja była  Skwar niesamowity.

2/ sobota 25 czerwca 9:00 rano

parkrun Poznań numer 203. Niesamowity skwar. Czas 20:36, miejsce 10/163.
Podczas parkrun ogarniałem jeszcze temat bufetu i napojów, a po biegu zgrywaliśmy wyniki, przywiozłem również i dekorowałem najszybsze drużyny, które ścigały się u nas na parkrun tydzień temu. Smacznego!

3/ sobota 25 czerwca 20:30 wieczorem
II Nocny Bieg Świętojański 10 km nad Strzeszynkiem. Tym razem niesamowita ulewa i pioruny, trasa mocno przełajowo-błotnista  
Czas 42:44, miejsce 12/181 open i 3. miejsce w kategorii M30 - niestety kategorie wiekowe nie były dekorowane.
Nie muszę dodawać, że między biegami denerwowałem się meczem Polska-Szwajcaria ;-) 













Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM