IV Smochowicki Bieg po Zdrowie

Dzisiaj zaraz po parkrun pojechaliśmy na IV. Smochowicki Bieg po Zdrowie. Jest to bieg na 5 i 10 km do wyboru, połączony z festynem i piknikiem organizowanym przez lokalną szkołę. Pogoda dopisała, było słonecznie, ale nie aż tak upalnie.

Relacja z zeszłego roku tutaj.

W tym roku organizatorzy zmienili nieco trasę, nie biegliśmy dwóch okrążeń po 5 km po ulicach i chodnikach, tylko ok. 6 km pokonaliśmy ścieżkami leśnymi. Mi takie rozwiązanie się podoba - nie biegniemy dwa razy tego samego, a w lesie przyjemnie chłodniej.

Rok temu nabiegałem 9 miejsce open z czasem 43:09. Dzień później pojechaliśmy do Grodziska na Półmaraton Słowaka.

Tym razem pobiegłem szybciej i udało mi się zrobić nowe PB na 10 km: od dzisiaj wynosi on 41:40. Dało mi to 13. miejsce open na 190 biegaczy.

Pełne wyniki tutaj.

W tym roku postanowiłem odpuścić półmaraton w Grodzisku, tym razem odstraszyły mnie panujące tam zwykle nieziemskie upały ;-) Jutro jeżeli mi się uda, pobiegnę jeszcze piątkę na Umultowie.




Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM