Badania w I-kar



Dzisiaj zrobiłem badania związane z sercem (kardiologiczne ale nie tylko) w I-kar. Skorzystałem z promocji i zapłaciłem 200 zł za pakiet premium, poza promocją koszt jest kilkukrotnie wyższy, więc na pewno warto skorzystać (promocja jest dla uczestników maratonu, połówki poznańskiej i triatlonów). Tym razem prosili o podanie numeru startowego z zawodów - na szczęście miałem zapisany mój numer z Sierakowa.

Program pełny: 200 zł
  • Konsultacja kardiologiczna
  • EKG spoczynkowe
  • Analiza składu ciała
  • ECHO serca
  • Próba wysiłkowa*
  • Badania laboratoryjne (mofrologia, Fe, glukoza, kreatynina, TSH, elektrolity)
*Warunkiem uczestnictwa w teście próby wysiłkowej jest pozytywne przejście badania echo serca .


Prawie dokładnie rok temu zrobiłem te same badania. Wpis na ten temat tutaj.

Porównanie niektórych moich wyników dzisiejszych oraz sprzed roku:

Rok temu (7 maja 2015):                          Dzisiaj:

waga:                                83,6 kg                82,7 kg
tłuszcz:                             13,5 %                  11,4 %
waga tłuszczu:                   11,3 kg                 9,4 kg
wiek metaboliczny:            20                         21
dzienne zapotrzebowanie:  2.095 kcal            2.116 kcal
woda:                               63,6 %                  62,1 %

Najfajniejsze, że przez rok czasu poziom tłuszczu mi spadł z 13,% do 11,4 % ;-) A waga tego tłuszczu spadła z 11,3 kg do 9,4 kg. Wiek metaboliczny natomiast wzrósł z 20 na 21 - na upływ czasu nie poradzimy.

W przyszłym tygodniu idę jeszcze na test wysiłkowy oraz na odbiór i omówienie wyników badań krwi.


Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM