Sztafeta Ekidena

Dzisiaj wystartowaliśmy w sztafecie na dystansie pełnego maratonu, zbudowaliśmy sześcioosobowy skład jako parkrun Poznań w klasyfikacji mixów (2 dziewczyny + 4 chłopaków).

Pogoda dzisiaj dopisała aż za bardzo, mocno grzało. Biegłem na czwartej zmianie dystans 5.400 m. Pozostali biegacze i biegaczki z naszej sztafety dali z siebie wszystko i udało nam się zająć w debiucie niezwykle wysokie miejsce open 28 (na 286 sztafet!) oraz nieco pechowe 4 miejsce w mixach - tuż za podium. Do 3 miejsca brakło jednak aż 7 minut ;-) Będzie co poprawiać za rok!

Mi biegło się całkiem dobrze, zmierzono mi czas 21:55 na dystansie 5.400 m, zegarek mi pokazał, że 5 km poszło równo w 20 minut. Jak na taki upał co całkiem nieźle.

Pełne wyniki są tutaj.

Skorzystaliśmy jeszcze z pogody i pojechaliśmy na Strzeszynek, gdzie przepłynąłem całe jezioro, dystans 2 km pokonałem w 34 minuty.

Udana niedziela!

 Każdy biegł swoją zmianę po kolei, tutaj tylko na metę wbiegamy wszyscy razem ;-)





Zobacz także

4 komentarzy

  1. Aż albo tylko :)
    R

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś te zegarki nie są zbyt dokładne. Bo 5km w 20 min. to na ostatnie 400m zostałoby 1'55" co się przekłada na tempo ok. 4'48" - trochę wolno jak na końcówkę...
    Kris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobiegłem dystans 5.450, więc praktycznie prawie pół kilometra, biegnąc końcówkę tempem 4:25 - 4:30 to by się zgadzało. Już naprawdę padałem w tym upale pod koniec ;-)

      Usuń
    2. Tutaj jest zapis z mojego GPS i się zgadza, że 5 km pokonałem prawie równiótko w 20 minut ;-)

      https://www.endomondo.com/users/7848003/workouts/731872927

      Usuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM