parkrun Poznań nr 198. 21 maja 2016 r. i nowa życiówka

Dzisiaj rano wstając z łóżka marzył się dopisek przy moim nazwisku: parkrun NEW PB ;-) No i się spełniło.
Piękna pogoda nas powitała rano na Cytadeli. Rozłożyłem mój nowy stolik pełniący rolę bufetu i zapełniłem go zawartością - wodą, sokami, ciastkami i wafelkami.

Biegłem pierwszy raz w nowej koszulce oficjalnej z logo parkrun, która przybyła do mnie bodajże wczoraj prosto z Anglii. Całkiem wygodna.

Przez pierwsze 1,5 km prowadziłem bieg, a potem wyprzedzali mnie kolejni ścigacze. Pierwszy km wyświetliło mi, że pokonałem w ok. 3:25, więc szybko, potem dyszałem dyszałem ale leciałem do przodu. Na mecie 19:28 co oznacza nową życiówkę poprawioną o... 3 sekundy ;-)

Na mecie nalewałem wodę kolejnym spragnionym biegaczom, cała woda "zeszła", tak samo jak słodki poczęstunek. Na parkrun byli goście z Pruszkowa oraz z Kalisza, gdzie jest duża szansa na powstanie nowej lokalizacji parkrun.

Pełne wyniki biegu można znaleźć tutaj.

Mój wynik to 19:28, new PB, miejsce 8. / 186. biegaczy.









Zobacz także

2 komentarzy

  1. Gratki :) . Brawo Ty !!!
    R

    OdpowiedzUsuń
  2. Kogo tu by ustrzelić? Może Macieja :)
    R

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM