I Bieg NieNaŻarty - Pamiątkowo 30 kwietnia 2016 r.



W tym samym dniu co parkrun - dwa biegi w ciągu jednego dnia to jest to ;-) - pobiegłem w Pamiątkowie w I Biegu NieNaŻarty. Bufet był wyjątkowo bogaty po biegu, czego tam nie było!

Bieg na 9 km, trasa trudna przełajowa, momentami biegliśmy po nieuklepanym zaoranym polu, albo wąskimi ścieżkami wzdłuż brzegu jeziora. Trasa bardzo podobna do I Pamiątkowskiego Jabłecznika, gdzie biegłem w zeszłym roku (3 października 2015 r.). Relacja na blogu z tamtego biegu tutaj - wówczas na 222 osoby zająłem 26 miejsce open i drugie miejsce w kategorii wiekowej M30, wróciłem do domu z pucharem i mnóstwem nagród. Wspomnienia z Pamiątkowa mam więc rewelacyjne. Wtedy pobiegłem w 39:47 min.



Tym razem pobiegłem w czasie 36:27, więc o trzy minuty szybciej. Dało mi to 16 miejsce open i trzecie miejsce w kategorii wiekowej M30. Pełne wyniki tutaj.

Bieg więc dla mnie fantastyczny, bo szybkim biegu parkrun rano, dałem jeszcze radę zająć 16 miejsce na 291 biegaczy i wygrać puchar za III miejsce w kategorii wiekowej.





















Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM