Rękawki parkrun

Dotarły do mnie wczoraj zamówione na halfworn rękawki parkrun. Sam projekt wyszedł idealnie, mogą się podobać. Martwi mnie trochę słaba nić użyta do uszycia rękawków - pobiegłem w nich dzisiaj tylko jeden bieg na 3 km (Bieg Jońca), a już w dwóch miejscach nitka pękła. No nic, na szczęście mam babcię, która umie bardzo ładnie szyć i i to poprawi. Rękawki fajnie ogrzewają, na zimnym wietrze się przydają. Być może zamówiłem za duży rozmiar, bo trochę spadają mi  z lewej ręki - być może to sygnał, żeby popracować nad bicepsami w siłowni ;-) Koszt rzędu 54 zł - dosyć drogo, jak na taką cenę, to mogłyby być uszyte jakimiś mocniejszymi nićmi. Fajnie pasują do naszej koszulki parkrun.




Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM