Plany startowe 8 - 14 kwietnia 2016 r.

W najbliższym czasie wezmę udział w kilku fajnych imprezach sportowych.

1/ piątek 8 kwietnia  Bieg Jońca na 3 km, start godz. 14:10

Będzie to mój już trzeci start w tej imprezie, odbywającej się na poznańskim Piątkowie. Impreza składa się z całego szeregu biegów, głównie dla dzieciaków, które mają fajną zabawę. Na koniec zawsze jest bieg OPEN, na najdłuższym dystansie 3 km, chociaż rok temu GPS pokazał mi 3,25 km.

W 2014 roku (11 kwietnia) pobiegłem 11:59 i zająłem 21. miejsce na 169 zawodników.

W 2015 roku (17 kwietnia) pobiegłem 12:43 i zająłem 17. miejsce na 209 biegaczy. Relacje na blogu tutaj oraz tutaj.

Teraz jak widać bieg odbywa się tydzień wcześniej niż zwykle - 8 kwietnia - przypuszczam, że z powodu terminu półmaratonu w Poznaniu (który będzie 17 kwietnia).

Nie nastawiam się na jakieś szczególnie szybkie bieganie, będę zadowolony z tempa poniżej 4 min/km z miejsca lepszego niż 17, które miałem rok temu. Jakiś postęp musi być ;-)




2/ sobota 9 kwietnia start godz. 9:00 - poprowadzę i zmierzę czas na kolejnym biegu z cyklu parkrun Poznań, zapraszam wszystkich biegaczy, będą ciastka na mecie!!!





3/ sobota 9 kwietnia start godz. 11:00 - Uniwersytecka Zadyszka, bieg na 10 km. Do wyboru jest też 5 km oraz Nordic Walking.

Impreza tuż obok mojego osiedla, więc trzeba pobiec. Jestem wytrwałym biegaczem na tej imprezie, bo brałem udział we wszystkich jej dotychczasowych edycjach ;-) Trasa przełajowa, dwie pętle po Morasku wokół uczelni.

Pierwsza edycja odbyła się w 15 listopada 2014 roku. Pobiegłem wówczas 10 km w czasie 45:18. Szczegółowych wyników ani zajętego miejsca nie udało mi się odnaleźć.

Druga edycja odbyła się rok temu (kwiecień 2015), wtedy na 10 km pobiegłem 44:25, co dało mi miejsce 19. / 300. biegaczy i 4. miejsce w kategorii wiekowej. Poprzednie wyniki są tutaj. Relacja na blogu z tego biegu tutaj.






4/ niedziela 10 kwietnia start godz. 12:00 - Volkswagen Ekonomiczna Piątka, bieg na 5 km

Jest to bieg odbywający się nad poznańską Maltą, jedno niepełne okrążenie wokół jeziora, na dystansie 5 km. Łatwa i szybka trasa, można szybko pobiec. Rok temu startowałem i z czasem 20:16 zająłem 76. miejsce na 672 biegaczy. Jeżeli będę miał siły, postaram się pobiec poniżej 20 minut. Relacje na blogu z zeszłego roku tutaj i zdjęcia tutaj.





5/ w czwartek 14 kwietnia jak mi się uda, pojadę Kolarski Czwartek na Torze Poznań. Start godz. 18:00.


Kolejny weekend to już wyjazd do Łodzi! Tam będę walczył w sobotę 16 kwietnia np. parkrun Łódź (moja trzecia wizyta na tej trasie) oraz bieg śniadaniowy. Natomiast w niedzielę 17 kwietnia danie główne tej wiosny - DOZ Łódź maraton!!!

Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM