Test jedzenia pudełkowego

Postanowiłem wypróbować dietę pudełkową, a więc katering z dowozem do domu. Polega to na tym, że kurier przywozi gotowe posiłki na cały dzień pod nasze drzwi. Założenie jest takie, żeby nie jeść nic poza tym, dzięki temu można np. schudnąć albo po prostu zdrowo się odżywiać. Moim celem jest spróbowanie tej diety i całkowite wyeliminowanie z diety słodyczy, cukrów, słodzonych napojów itd. Będę przez najbliższy miesiąc tylko jadł przywożone mi jedzenie i ewentualnie pił wodę.

Po zbadaniu oferty rynkowej postanowiłem wypróbować lightbox.pl. Z kilku rodzajów diet wybrałem dietę podstawową "optimum" 2.500 kalorii.

Koszt takiej diety za 4 tygodnie bez weekendów wynosi 1.280 zł (za 20 dni). Za jeden dzień wychodzi więc 64 zł. Wydaje mi się, że częstokroć wydawałem więcej przez cały dzień na jedzenie. Poza tym celem tej diety nie jest u mnie oszczędzanie, tylko może schudnięcie i przygotowanie optymalnej formy do maratonu w Łodzi.

Na początek wziąłem dietę bez weekendów, więc w soboty i niedziele będę jadł swoje. Patrząc w kalendarz przez weekendy i tak coś bym stracił, bo mamy kilka wyjazdów - najpierw do Olandii, potem są święta, potem do Berlina na półmaraton i miałbym problem z odebraniem jedzenia w weekendy.

Jedzenie jest dowożone przez nich w poniedziałki, środy i piątki z dostawą na 1 dzień do przodu. Pierwsza dostawa u mnie wypada jutro w piątek tak więc akurat przez miesiąc pasuje do maratonu w Łodzi, który będzie 17 kwietnia.

Jestem ciekawy, czy wytrzymam bez kupowania dodatkowego jedzenia. Będę się dzielił wrażeniami na bieżąco ;-)




Przykładowe menu na ten tydzień wygląda następująco:

Poniedziałek
Śniadanie:    Omlet serowy z jabłkami, jogurt grecki, pomarańcza
II śniadanie:    Flaczki z boczniaka
Obiad:    Kurczak w sosie migdałowym, makaron pełnoziarnisty, marchewka z groszkiem
Podwieczorek:    Serniczek chia z brzoskwiniami
Kolacja:    Sałatka jaglana z pieczonym dorszem i oliwkami, pieczywo
Wtorek
Śniadanie:    Jogurt z musli "Smak cytrusów"
II śniadanie:    Farfalle z brokułami i suszonymi pomidorami
Obiad:    Suwlaki (potrawa grecka), warzywa na parze, kasza gryczana
Podwieczorek:    Pianka sojowa, galaretka z owocami
Kolacja:    Terina z łososia, mix warzyw, pieczywo
Środa
Śniadanie:    Twarożek na szpinaku z siemieniem lnianym i kiełkami rzodkiewki, wędlina, pasta z awokado, pomidorki koktajlowe, pieczywo
II śniadanie:    Krem z dyni
Obiad:    Szaszłyki jagnięce z sosem tzatziki, pomidory grillowane, kuskus z nasionami słonecznika i natką pietruszki
Podwieczorek:    Egzotyczny deser z ryżu brązowego z ananasem i galaretką brzoskwiniową, owoce
Kolacja:    Grecka musaka, sałata z kaparami i orzechami włoskimi
Czwartek
Śniadanie:    Owsianka z prażonym jabłkiem i orzechami włoskimi, warzywa
II śniadanie:    Zupa pieczarkowa
Obiad:    Stek Salisbury ze słonecznikiem, groszek zielony, kasza jaglana
Podwieczorek:    Galaretka z owocami
Kolacja:    Briam (potrawa grecka z warzyw), pasta fava, pieczywo
Piątek
Śniadanie:    Jogurt z granolą owsianą z migdałami
II śniadanie:    Zupa kalafiorowa
Obiad:    Jambalaya z pieczarkami, ryż biały i dziki
Podwieczorek:    Pudding waniliowy z pomarańczą
Kolacja:    Tortilla po meksykańsku z kolorową fasolką i papryką, mix warzyw
Sobota
Śniadanie:    Jogurt z musli "Z babcinego ogródka"
II śniadanie:    Zupa Minestrone
Obiad:    Indyk pieczony z jabłkami, buraczki, kasza gryczana
Podwieczorek:    Owoce z serkiem waniliowym
Kolacja:    Koreczki z łososia na roszponce ze świeżymi ogórkami i mozzarellą, grzanki
Niedziela
Śniadanie:    Pasztet domowy z marchwi, czerwonej soczewicy i nasion dyni, ser koryciński, pieczywo fitness, warzywa
II śniadanie:    Sałatka śródziemnomorska
Obiad:    Risotto z dynią, serem żółtym i natką pietruszki
Podwieczorek:    Jabłko pieczone, sos jogurtowo-waniliowy z migdałami
Kolacja:    Schab pieczony ze śliwkami w galarecie, mix warzyw, pieczywo

Zobacz także

2 komentarzy

  1. to jestem ciekawa :) a jak się podgrzewa jedzenie? bo ja na przykład nie mam w domu mikrofali a w niektórych pudełkach były instrukcje dotyczące podgrzewania....
    powodzenia :) mam nadzieję, że to nie będą wyrzucone pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę opisywał ze szczegółami ;-) Będę się też ważył i zobaczymy czy jakieś kilogramy pójdą w dół wreszcie... Co do podgrzewania to w moim przypadku tylko mikrofala wchodzi w grę ;-)

      Usuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM