Plany na marzec 2016



W marcu będę kontynuował przygotowania do sezonu letniego, marzec to czas budowania formy, wytrzymałości, siły i gibkości. Będę kontynuował po 2-3 rozpisane treningi pływackie w tygodniu, będę kręcił kilometry na rowerze stacjonarnym i będę biegał. Jeśli zrobi się ładniejsza pogoda, może wyjdę już na rower normalny trochę pojeździć.

Plany startowe mam następujące:

- 4 marca Bieg Piastów bieg na 12 km klasykiem (piątek)
- 5 marca Bieg Piastów bieg na 52 km klasykiem (sobota)
- 6 marca Bieg Piastów bieg na 26 km stylem dowolnym (łyżwą) (niedziela)

- 12 marca pobiegnę parkrun Poznań, być może uda mi się poprawić życiówkę na parkrun i na 5 km, zapowiada się ściganie z Grześkiem (kolejnym koordynatorem parkrun), może wzajemnie się nakręcimy i szybko pobiegniemy ;-) Wymyśliłem już akcję charytatywną z tym związaną - za każdą sekundę różnicy między nami na mecie wpłacam 2 zł na cel charytatywny wskazany przez najszybszą dziewczynę na tym parkrun. Grzegorz dorzucił od siebie kolejne 2 zł. Ciekawe jak to wyjdzie, jak np. Grzesiek wyprzedzi mnie o minutę na mecie, to z tych 60 sekund każdy z nas wpłaci po 120 zł, a więc łącznie 240 zł na cel charytatywny. Będzie zabawa na maksa!

- 13 marca w niedzielę zapisałem się oraz Ignacego na bieg w Puszczykowie na 8 km, dzieci biegną o godz. 11:10, natomiast bieg główny startuje o godz. 12:00. Bieg nazywa się III Cross Marcowy. Prawie 400 osób już się zapisało, a 257 opłaciło swój start. Szykuje się więc całkiem duża impreza biegowa. Limit wynosi 300 osób i wygląda na to, że tyle właśnie osób się zapisze na ten bieg.

- 19 marca wystartuję w biegu na 10 km w Olandii, w tym samym dniu startuje Maniacka Dziesiątka, ale ja wcześniej już zapisałem się na dyszkę przełajową w Olandii i wykupiłem hotel, więc nie miałem już wyjścia.

- 20 marca być może uda mi się wystartować w jeździe na czas na szosie Nowy Belęcin. Zobaczymy w jakiej formie kolarskiej jestem i czy uda mi się pokonać dystans 20km ze średnią lepszą niż np. 35 km/h... Marzy mi się zbliżanie do 40 km/h ;-)

- 26 marca zapisałem się na II Bieg Zajączka Wielkanocnego nad poznańskim Olszakiem (za Maltą). Jest to bieg na 5 km albo 10 km do wyboru (plus NW) i na liście startowej jest już 539 biegaczy. Na liście startowej widnieje też już 200 dzieci, w tym Ignacy ;-) Biegi dzieci ruszają o 10:15, a bieg główny o godz. 12:00 na 10 km. Łączny limit biegaczy wynosi 800 osób i myślę, że jest szansa na wypełnienie tego limitu. W ten weekend są bowiem Święta Wielkanocne i w całej okolicy poza parkrun nie ma żadnych innych zorganizowanych biegów.

Na koniec marca będę się szykował na wyjazd do Berlina na półmaraton, gdzie 3 kwietnia pobiegnę w moim największym biegu w jakim brałem udział. Na liście startowej widnieje już ponoć 30.000 biegaczy! Po powrocie z Berlina będę szykował się na start w maratonie, który już 17 kwietnia w Łodzi.

Warto też pamiętać, że 15 marca ma się odbyć gala CITY TRAIL, podczas której będą wręczane nagrody i medale dla uczestników cyklu, którzy 4 razy pokonali trasę biegu w tym sezonie. Zarówno mi, jak i Ignacemu udała się ta sztuka, więc z wielką przyjemnością pójdziemy razem na galę 15 marca ;-) i odbierzemy piękne medale!




Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM