III Cross Marcowy

Dzisiaj - w niedzielę w samo południe - wystartowałem w biegu pod nazwą III. Cross Marcowy. Organizatorem jest sprawdzona i lubiana ekipa biegi.wlkp ;-) Start i meta w Puszczykowie w ośrodku sportu. Trasa to równe 8 km, prowadząca w większości leśnymi ścieżkami, było sporo podbiegów i zbiegów, może niezbyt ostrych czy stromych, ale było ich sporo.


Na podium staliśmy sobie oczywiście nieoficjalnie ;-) Trochę mi do podium brakło, bo byłem 9 w kategorii wiekowej.

Zobaczcie poniższy filmik na 1:30 jak sprawnie pokonuję przeszkody terenowe, które wszyscy biegacze obiegają dookoła ;-) Finiszuję też na 2:35. Z zawodnikiem z numerem 218 ścigałem się przez prawie cały bieg, był przede mną, potem go przegoniłem, i znowu się do mnie mocno zbliżył na ostatniej prostej, ale mu się nie dałem.



Biegło mi się całkiem przyjemnie, bieg ukończyłem w czasie 33:43 na miejscu 20. open / 321 biegaczy.  Wysokie miejsce open i średni 4:12 / km. Mogę być zadowolony.

Trasa była bardzo podobna do Lipcowego Dwubiegu Puszczykowskiego, w którym biegałem wieczorem i rano w lipcu 2015 r. Tym razem jednak biegłem znacznie szybciej i czas poprawiłem o kilka minut.

Pełne wyniki tutaj.

Wcześniej w biegu na 400 m udział wziął też Ignacy, dobiegł jako ostatni z 25 biegaczy ;-) I tak liczy się udział.











Zobacz także

2 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM