Czasówka Belęcin 2016

Wziąłem dzisiaj udział w wyścigu indywidualnym na czas, oczywiście na rowerze, w Nowym Belęcinie, jest to mieścina położona patrząc od Poznania kawałek za Śremem.

Na liście startowej 150 osób, ostatecznie udział wzięło ponad 120 kolarzy. Trasa to 20,5 km, jedna pętla na północ od Belęcina. Nawierzchnia nie była zbyt dobra, sporo nienajlepszego asfaltu, mnóstwo mniejszych dziur, do tego w wielu miejscach rozwalony na drodze nawóz i odchody zwierzaków ;-) Jak to na wsi. Gorzej było z pogodą, podczas mojej jazdy dosyć mocno się rozpadało, z kasku kapała mi woda, do tego wiał dosyć mocny wiatr. Trasa była mocno pofałdowana, było kilka dosyć stromych podjazdów (9 %, a pod koniec nawet 11 %).

Pierwszy raz od zeszłego roku wyciągnąłem rower z garażu, do tego po wczorajszych crossowych wyścigach na 12 km w Olandii bolały mnie już nogi - nie nastawiałem się więc na żaden wielki wynik.

W zeszłym roku ścigałem się na podobnej czasówce we Włościejewkach, z tym, że wtedy trasa była znacznie łatwiejsza bez żadnych ostrych podjazdów, pogoda też była idealna do jazdy. Wówczas na 100 kolarzy zająłem 35 miejsce, a dystans 20,5 km pokonałem w czasie 35:13 (średnia 34,59 km/h).

Dzisiaj natomiast na ponad 120 kolarzy zająłem 42. miejsce open z czasem 36:35 (średnia 33,61 km/h). Trasa też ponoć miała 20,5 km - nie wiem bo na piątym kilometrze licznik w moim rowerze przestał działać - jak się domyśliłem przesunął się czujnik na szprysze i nie wysyłało sygnałów.

Niby od zeszłego roku spadłem z 35 miejsca na 42, ale dzisiaj ścigało się więcej kolarzy (ponad 120 zamiast 100), do tego byłem już zmęczony po wczoraj, a warunki pogodowe były hardcorowe ;-) Mogę więc być zadowolony. Po pojeżdżeniu więcej w terenie, a nie tylko na rowerze spinningowym, forma kolarska na pewno pójdzie w górę i będę w stanie jechać szybciej.

Pełne wyniki można znaleźć tutaj.








Zobacz także

2 komentarzy

  1. Piękny wynik ja miałem 36.30. Na podjazdach dawałem rade bo jestem lekki ale na prostych lemondka by sie przydała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wyprzedziłeś mnie o 5 sekund ;-) Ładnie!

      Usuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM