Wyniki z dzisiejszej Dziewiczej Góry

Pojawiły się już wyniki z biegów dzisiaj na Dziewiczej Górze. Mi niestety zegar zmierzył czas 50:10, a miałem nadzieję, że złamałem te 50 minut ;-) No nic zawsze zostaje to zrobić na kolejnych biegach w tym miejscu ;-)




Pełne wyniki są tutaj.

Na 170 biegaczy na 10 km zająłem 40 miejsce z czasem 50:10. Poprawiłem się więc o jakieś 30 sekund. Jestem jak na dzisiaj z tego zadowolony. Myślę że trochę za ciepło się dzisiaj ubrałem, miałem długi rękaw i rękawiczki, na drugim okrążeniu nieźle się zgrzałem. Na pewno dobrze egzamin zdały nowe buty z decathlonu do biegania właśnie po lesie i takich trailowych tras. Mam nadzieję, że chociaż kosztowały tylko 80 zł, to posłużą mi jakiś rok czasu minimum ;-) Jutro na Wildeckiej Dziesiątce też w nich polecę, bo tam nawierzchnia w wielu miejscach stricte działkowa.


Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM