Salomon Nordic Sunday czyli dwa biegi w jeden dzień ;-)

Dzisiaj wystartowałem w SNS na Jamrozowej Polanie. O godzinie 11 pobiegłem w biegu na 10 km stylem łyżwowym, a dwie godziny później na tej samej trasie w stylu klasycznym.

Jestem zadowolony z tych zawodów, łyżwą pokonanie trasy zajęło mi 40 minut, natomiast w klasyku pobiegłem znacznie szybciej i z rekordem życiowym na 10 km 35:31 zająłem 21 miejsce open. Byłoby 19, ale pod sam koniec zaliczyłem upadek na zjeździe i 2 osoby mnie wyprzedziły gdy się wygrzebywałem ze śniegu ;-)

Wyniki bardzo fajne jak na sprzęt z wypożyczalni i na łusce, niestety posiadane przeze mnie buty nie nadają się już do niczego, mocno obcierają i zabierają całą radość z biegówek.

Po przyjeździe do Polanicy zaliczyłem już jeden mocniejszy trening na biegówkach, w piątek biegałem w Spalonej, zrobiłem w sumie trzy okrążenia długiej trasy wokół Jagodnej co w sumie dało ok. 40 km. Trasa powrotna z Jagodnej jest bardzo ciężka, podbieg jest tak ostry i długi, że wysysa wszystkie siły momentalnie.

Też jak na praktycznie pierwszy raz na nartach od zeszłej zimy, to wyniki całkiem fajne ;-) Mam nadzieję że jeszcze szybciej polecę na Biegu Piastów już na początku marca.

Wyniki klasyka

Wyniki łyżwy










Zobacz także

2 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM