Charytatywny parkrun # 180

Dzisiaj wziąłem udział w kolejnym biegu z cyklu parkrun Poznań. Zgodnie z zapowiedziami, każda osoba, która mnie dzisiaj wyprzedziła, powodowała wpłatę przeze mnie kwoty 20 zł na cel charytatywny wskazany przez zwycięzcę biegu ;-)

Dzisiaj byłem na mecie 14, z czasem 21:12. Warunki były wyjątkowo ciężkie, mnóstwo lodu i śliskiej nawierzchni.

Na mecie zameldowało się aż 198 osób! Jak na takie ciężkie warunki to świetny rezultat. Jest to trzeci wynik w ogóle w kilkuletniej już historii parkrun Poznań - więcej osób było tylko na Biegu Powstania oraz na jednorazowej akcji dawno dawno temu ;-)

Jak widać wyprzedziło mnie dzisiaj trzynaście osób. Zwycięzca biegu wskazał Fundację Mam Marzenie, więc z wielką przyjemnością wykonałem już przelew na kwotę 260 zł ;-)


Dziękuję zwłaszcza tym trzynastu osobom, które mnie dzisiaj swoimi szybkimi nogami wyprzedziły, pomagając w ten sposób na fajny cel!

Następnym razem muszę pomyśleć nad podniesieniem stawki ;-) Albo wprowadzę jakiś element zwiększający wpłatę w zależności od frekwencji na parkun?

Przed samym biegiem otrzymałem świetną pamiątkę - podziękowanie od parkrun Polska i Kuby Fedorowicza:


Wielkie dzięki!












Zobacz także

5 komentarzy

  1. Gratulacje!!!
    ----------------
    Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marek zabrakło Ciebie i amatora i granica 200 biegaczy by pękła ;-)

      Usuń
    2. I Marty, i Katarzyny, i Małgorzaty, czyli liderek wśród Pań :-)
      R

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ... i oczywiście gratulacje :-)
    R

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM