Zdjęcia z Dziewicza Góra Biega 19 grudnia 2015 r.

Już za tydzień nasz wielki bieg - I Bieg Powstania Wielkopolskiego. Czy wszystko się uda? Ile osób przyjdzie? Czy pogoda dopisze? Mnóstwo pytań kłębi się w głowie. Ciężko mi będzie przetrwać te kilka ostatnich dni, niby już wszystko powoli zapięte na ostatni guzik, ale zawsze to niewiadoma jak będzie? Nerwowo.

Póki co wspomnienie z soboty i kilka zdjęć z Dziewiczej Góry, gdzie od razu jadąc po parkrun z całkiem fajnym czasem 20:23 pokonałem dwie pętle (razem 10 km) biegu górskiego.

Jedno z tych zdjęć przekonało mnie do konieczności poproszenia Mikołaja o nowe rękawiczki do biegania ;-) Te mają już chyba z 4 lata, a gdzieś od 2 lat mają dodatkową wentylację... Mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, no ale na zdjęciu jak podnoszę do góry kciuki a tutaj dziury jak nie przymierzając w rękawiczkach u jakiegoś z całym szacunkiem bezdomnego....







Zobacz także

5 komentarzy

  1. Mnie się wydawało, że te kciuki - to tak ma być :) , tj. do pisania sms'ów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten 20:23 to czas parkrunu a nie dwóch pętli biegu górskiego 10 km ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za czas weź sie nie przyznawaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM