25 wolontariatów to i jest w zamian koszulka prosto z Anglii ;-)


To jest parkrun!

Zobacz także

10 komentarzy

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Robert, należało Ci się, tchnąłeś w parkrun Poznań nowego ducha. Mamy najładniejszą trasę, jesteśmy jednym z najstarszych parkrunów w Polsce, mamy najwięcej zarejestrowanych w systemie parkrun biegaczy deklarujących Poznań jako lokalizację macierzystą, a niedługo będziemy też w ogóle najlepsi i najliczniejsi pod względem frekwencji co sobotę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a skąd Masz info o tych rejestracjach?

      Usuń
    2. Było o tym kiedyś w biuletynie parkrun. Nawet odszukałem ten biuletyn - wydanie z dn. 25.10.2014, cytat: "Za to Poznań w ostatnim czasie notuje się słabszą frekwencję, mimo, że jest tam najwięcej zarejestrowanych uczestników.". Można by spróbować wyciągnąć z centrali jakieś nowsze dane, ale myślę, że się pod tym względem nie powinno przez ten czas nic zmienić.

      Usuń
    3. ... i skasowałeś mój wpis ...
      R

      Usuń
    4. Jaki wpis? Ja nic nie kasowałem...

      Usuń
    5. Ja skasowałem tylko swojego "dubla", nie mam możliwości kasowania innych wpisów na blogu Roberta.

      Usuń
    6. Robercie krócej znany, tu jest zestawienie biegaczy zarejestrowanych w poszczególnych lokalizacjach parkrun, ciągle jesteśmy na prowadzeniu w Polsce! Co więcej, w ostatnim tygodniu zanotowaliśmy największą ilość nowych rejestracji ze wszystkich lokalizacji parkrun na całym świecie:

      http://wiki.parkrun.info/index.php/Registrations_this_Week

      Usuń
  3. I to może nie tylko w kraju, ale i czołówka światowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... z całą pewnością światowa :)

      Usuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM