Promocja parkrun - wizyta w Radiu Złote Przeboje oraz Radiu Pogoda

Kilka dni temu w celu promocji parkrun oraz I Biegu Powstania Wielkopolskiego odwiedziłem siedzibę Radia Złote Przeboje oraz Radia Pogoda. Właścicielem obu tych stacji radiowych jest koncern Agora, więc nie zdziwiłem się, że zostałem zaproszony do siedziby poznańskiego oddziału Gazety Wyborczej. Co ciekawe ich siedziba jest na ulicy... 27 grudnia ;-)

Rozmowa przebiegła gładko, udało mi się przekazać najważniejsze informacje i zachęcić do udziału w parkrun. Najpierw nagraliśmy 10-minutową rozmowę, która kilka razy będzie emitowana w Radiu Pogoda. Następnie nagraliśmy krótszą wersję rozmowy: 3-minutową, która będzie emitowana w Radiu Złote Przeboje m.in. już w ten weekend.

Po rozmowie otrzymałem jej zapis na maila w formacie MP3. Pełna profeska ;-)

Wizytę i rozmowę wspominam bardzo miło. Siedzieliśmy w malutkim pokoiku, gdzie mieścił się spory stół, krzesła dla gości, komputer z dużym ekranem oraz wielkie mikrofony.



Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM