Prawie wygrałem zegarek ;-)

Jakiś czas przed poznańskim maratonem na stronie poznanbiega.pl został ogłoszony konkurs dla debiutantów w maratonie. Chodziło o wytypowanie własnego czasu w debiucie maratońskim. Kto był najbliżej ten wygrywał zegarek Garmin Forerunner 10.

Kompletnie nie wiedziałem jaki czas wpisać, a przed samym maratonem myślałem że będę biegł koło 4 godzin. Wpisałem jakiś tam czas zupełnie losowo i potem o konkursie zupełnie zapomniałem.

Jaka niespodzianka dzisiaj, kiedy patrzę na wyniki ;-) Prawie poprawnie wytypowałem swój czas! Pomyliłem się tylko o 53 sekundy, co dało mi szóste miejsce na ponad 100 typujących ;-) W maratonie pobiegłem 53 sekundy za szybko, mogłem się na chwilę zatrzymać przed metą to może bym wygrał ;-) Pewnie tak zrobił gość który wygrał, skoro u niego pomyłka wyniosła tylko... 3 sekundy. 5 sekund z drugiego miejsca pewnie też celował.


http://www.poznanbiega.pl/2015/11/wyniki-naszej-zabawy-motywacyjnej-dla-debiutujacych-podczas-16-pko-poznan-maratonu-na-dystansie-maratonskim/

Zobacz także

1 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM