Plany na weekend

Po ubiegłotygodniowym zonku na zawodach XDU, gdzie przez pomylenie trasy na samej końcówce nie udało mi się zająć wysokiego miejsca, wróciłem do treningów i kilka razy dałem sobie w kość. Mam nadzieję, że da to efekty w przyszłym roku na trasach triathlonowych.

W ten weekend zaplanowałem sobie sporo atrakcji ;-)

Najpierw w sobotę wystartuję w Runmaggedon w Poznaniu. Jest to bieg co prawda na dystansie tylko 6 km, ale po drodze umieszczono ponad 30 różnych przeszkód.


Pierwszy raz będę się bawił w takie coś, ciekawe jak to będzie wyglądało. Mój start na 12:30, zapisałem też Ignacego na godz. 10:15 na bieg dla dzieci - na dystansie 1 km z dziesięcioma przeszkodami ;-)

A w niedzielę, tak jak rok temu, pojedziemy do Kościana na półmaraton. Nie spodziewam się fajerwerków jeżeli chodzi o czas na mecie, bo przypuszczam, że po tym Runmaggedonie nie będę w stanie zbyt szybko chodzić, nie mówiąc o bieganiu.

Zobacz także

1 komentarzy

  1. Hardcorowy biegający gościu. Trzymam kciuki jesteśmy z Tobą

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM