Najbardziej hardkorowy bieg w jakim brałem udział

Wziąłem dzisiaj udział w deszczowym I Olszak Półmaraton. Start i meta były zlokalizowane obok restauracji Leśny Zakątek praktycznie na samej Malcie. Tam też było zlokalizowane biuro zawodów, a po biegu można było zjeść pyszną grochówkę.

Na biegu ze znajomych spotkałem Zbyszka Kosińskiego - zawsze to miło zamienić kilka słów i spotkać znajome twarze.

Wielkie dzięki dla organizatorów za MEGA bieg - najbardziej hardcorowy i najtrudniejszy bieg w jakim brałem dotychczas udział, a biegałem już naprawdę w dziesiątkach czy nawet setkach biegów! Wielkie gratulacje dla wszystkich którzy to ukończyli - trzeba było pokazać nie lada hart ducha! Mam nadzieję, że zwłaszcza dziewczyny, które wybrały dzisiejszy bieg na debiut, nie zniechęcą się w ogóle do biegania, bo można dzisiaj było dostać mocno w kość Emotikon wink Masa błota, deszcz lejący non-stop, ostre górki, kałuże i mokre liście. To był już mój piąty mocny start w ciągu tygodnia, więc nogi już nie te i nie dało rady powalczyć o lepszy wynik, ale to nic! Wielkie gratki i podziękowania dla wolontariuszy, którzy w taką pogodę pomagali nam ogarnąć leśną trasę! Buty już wyprane, były w gorszym stanie niż po runmageddonie tydzień temu! 

Ostatecznie zająłem 43 miejsce na 145 zawodników na mecie. W sumie wystartowało więcej osób, ale kilka osób sam widziałem które nie dały rady i schodziły z trasy ;-)

Pełne wyniki TUTAJ.








Zobacz także

4 komentarzy

  1. Gratulacje również ode mnie
    R

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Prawdopodobnie na ostatniej pętli gdzieś Cię wyprzedzałem, bo na mecie byłem tuż przed Tobą. Faktycznie, to był świetny, ekstremalny półmaraton, pogoda walnie się do tego przyczyniła, ale trasa też była nie byle jaka. Czekamy na kolejną edycję!
    insetto ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba w tym samym miejscu - być może na innej trasie - odbywa się 15-tka M.Frankiewicza.

    Odbyło się też kilka edycji biegu Malta Trail Running - z założenie bieg trudny. terenowy...

    michu77

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM