Moja kolekcja medali

Zrobiłem dzisiaj remanent moich zdobyczy medalowych i je obfotografowałem. Kładąc je z powrotem na półkę przeliczyłem je - na dzisiaj mam 138 medali. Najstarsze pochodzą z 1997 roku, kiedy jako junior i junior młodszy uprawiałem skok o tyczce. Z imprez masowych natomiast najstarsze medale mam bodajże z 2005 roku z Biegu Piastów. Najnowszy medal natomiast pochodzi z zeszłej niedzieli 22 listopada 2015 r. kiedy biegałem w II Marcelińskim Biegu Jesiennym na 12 km.

Czy rozpoznajecie medale, które również posiadacie? Gdzie wspólnie braliśmy udział? Moje medale pochodzą z najróżniejszych imprez - biegowych z wszystkich dystansów, triatlonowych, biegu górskiego, wyścigów rowerowych, biegów narciarskich, spartakiad prawników i pewnie jeszcze innych.

Póki co ledwo mi się zmieściły na moim ogromnym biurku ;-)









Zobacz także

3 komentarzy

  1. To teraz krótka historia każdego medalu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Mam cel. 100 medali na 100-lecie odzyskania niepodległości. :-)
    ----------------------------
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhm... A może trekking pod Everestem? To by była przygoda! Ew. bieg w Katmandu bo mieć taki medal w kolekcji to by było coś!
    ---------------------
    Marek

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM