Jutro Bieg Niepodległości w Obornikach

Już dzisiaj udało mi się odebrać pakiet na jutrzejszy Bieg Niepodległości w Obornikach. Pogoda nie zachęca do niczego - pada deszcz, wieje i ciemno, ale jakoś udało mi się dojechać. W pobliżu biura zawodów nie widzę żadnego większego parkingu, mijałem tylko Lidla w odległości ok. 600 m od biura zawodów, być może tam będzie trzeba jutro zaparkować.

Pakiet wydany szybko i sprawnie, naliczyłem sporo stanowisk do wydawania numerów, każdy stał osobno na stoliku z jednym wolontariuszem.


W skład pakietu wchodzi ładny kolorowy imienny numer startowy z wbudowanym chipem (tak jak lubię), napój izotoniczny, batonik (już zjedzony), reklama biegu zimowego w Obornikach na początku stycznia (rozeznam temat) oraz obszerna biała bawełniana koszulka zadrukowana z obu stron.


Start biegu jutro na Rynku w Obornikach punktualnie o godzinie 11:00.

Czołem!

Zobacz także

5 komentarzy

  1. Jak to bawełniana? Ponarzekam trochę, ale przyzwyczaiłam się do termicznych, technicznych. ;)
    Zazdroszczę, że już masz pakiet, ja będę musiała jutro rano jechać, żeby przed 10.00 zdążyć. Trochę wcześnie to biuro zamykają. A czekanie w taką pogodę raczej przyjemne nie będzie. Powodzenia i do zobaczenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jadę wcześnie żeby moi pasażerowie odebrali swoje pakiety ;-)

      Usuń
  2. Parking ma być na terenie szkoły.
    Bogdan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że bardzo szybko się zapełni, skoro na liście startowej jest aż tyle osób. A potem wyjechanie z tego parkingu też będzie stanowiło problem. Lepiej więc chyba postawić trochę dalej i się przejść.

      Usuń
  3. Do zobaczenia jutro w Obornikach niech moc tuptająca w Was będzie

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM