City Trail bieg numer dwa za nami!

Dzisiaj wziąłem udział w drugim biegu z cyklu Grand Prix Poznania CITY TRAIL nad poznańską Rusałką. Najpierw o 9.30 w swojej kategorii wiekowej D1 pobiegł Ignacy. Dał radę dobiec do mety.

O 11:00 wystartowaliśmy w biegu głównym. Jak się potem okazało ponownie nad Rusałką padł rekord frekwencji w biegu głównym! Do mety dotarło aż 1.227 osób!

Mi biegło się w miarę dobrze, nie czułem zmęczenia gdzieś aż do 4 kilometra, tam nieco zwolniłem i nie dało już rady przyspieszyć. Przez to myślę nie udało się poprawić czasu z poprzedniej edycji, ale i tak było całkiem nieźle. Czas na mecie to 20:16, co dało mi 136. miejsce.

Pełne wyniki dzisiejszego biegu można znaleźć tutaj.





Przy okazji - wielkie gratulacje dla Grześka za wygranie dzisiejszego parkrun i udział w dwóch biegach w jednym dniu, jeden po drugim, ze znakomitymi czasami!







Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM