Maraton poznański już za kilka dni!

Od organizatorów poznańskiego maratonu otrzymałem już moją kartę zgłoszeniową, która będzie stanowić podstawę do odebrania pakietu startowego. Wybieram się po niego w sobotę po parkrun, który będe organizował.

Przemyślałem temat biegu i taktyki - i doszedłem do wniosku, że najlepiej będzie mi ustawić się na początku za balonami prowadzącymi bieg na 3:30. Postaram się ich utrzymać jak najdłużej, optymalnie do końca biegu. Jak nie będę miał sił, najwyżej zwolnię i przeskoczę do balonów na 3:40, albo 3:50. Jeżeli natomiast siły pozwolą, to wyprzedzę baloniki na 3:30 i może jeszcze coś urwę z tego czasu.  Tempo na 3:30 to równe 5 minut na kilometr, może bez jednej czy dwóch sekund. Nie jest to jakieś wybitne tempo biegowe, no ale problemem jest utrzymanie go przez 3 godziny i dłużej.

Okaże się w niedzielę ;-)


Zobacz także

1 komentarzy

  1. W związku ze zmianą baloniki, teraz podwójnie będę 3mał kciuki :-)
    R

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM