Plany na weekend



W sobotę 26 września weźmiemy udział w Biegu dla Grażyny nad poznańskim jeziorem Rusałka. Ja sam nie będę biegał, ale moje dzieci owszem ;-) Start najmłodszej kategorii (do 6 lat włącznie) w biegu na 200 m jest o godzinie 10:15 dziewczynki i 10:20 chłopcy. Dzieci otrzymują identyczne medale jak dorośli, więc nie wrócimy z Rusałki z pustymi rękami ;-) Start dzieci kosztuje 10 zł.




Biegi są w okolicach 10 rano, tak więc niestety nie zdążę się już pojawić rano na parkrun na Cytadeli. Trudno...

W niedzielę natomiast jedziemy do Kaźmierza na Półmaraton Hochland Doliną Samy.

O godz. 10:30 w biegu dla dzieci wystartuje najpierw Ignacy w biegu na 330 m. Biegi dzieci są bezpłatne, a najmłodsi biegacze otrzymają oczywiście na mecie pamiątkowe medale!

Natomiast o godzinie 12:00 jest wyznaczony start półmaratonu. Pamiętam, że rok temu bieg bardzo mi się podobał, trasa jest fantastyczna. Oby i w tym roku było fajnie!


Rok temu pobiegłem ten półmaraton w 1:38. Ciekawe czy teraz uda mi się pobiec szybciej? Trzymam kciuki za pogodę, żeby nam dopisała.

Zobacz także

2 komentarzy

  1. Będzie dobrze, do zobaczenia na trasie, może na początku się zobaczymy, nim odbiegniesz w siną dal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biegu dla Grażyny ja sam nie biegnę, odpoczywam przed niedzielnym Hochland Półmaratonem.

      Usuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM