Kolarski Czwartek 3 września 2015

W ostatni czwartek wziąłem udział w kolejnym Kolarskim Czwartku na Torze Poznań. Przebieg zawodów bardzo podobny do poprzednich, przejechałem 37 km ze średnią prędkością 38 km/h, jechało się dobrze, na koniec finiszowałem najszybciej z naszej małej kilkuosobowej grupy. Tym razem czekałem z atakiem na kreskę, jeden kolarz chciał mnie wyprzedzić, ale mocniej nacisnąłem na pedały i mu odjechałem aż do samej mety ;-) Peleton zdublował nas tylko jeden raz. Dobry trening. Fajne przetarcie przed Skoda Bike Challenge, które czeka mnie za tydzień na dystansie 120 km. Pełne wyniki tutaj.




Zobacz także

7 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Powiem Tobie Paweł, że ja już mam problemy by się połapać, gdzie i w czym Robert startuje bądź trenuje :) , bieganie, pływanie, jeżdżenie na rowerze lub na nartach, granie, skakanie,

      Szkoda, że nasz parkrun solidnie ostatnio opuszcza i nam średnią zaniża :( , ile można pisać tydzień w tydzień o wielkich nieobecnych :(
      R

      Usuń
    2. W tę sobotę byłem na parkrun Żary, jak wiadomo wszystkie parkruny startują o tej samej godzinie, więc się nie rozdwoję... Więcej szczegółów napiszę w osobnym wpisie dzisiaj. W każdym razie nie zasypuję gruszek w popiele ;-)

      Usuń
    3. "ja już mam problemy by się połapać, gdzie i w czym Robert startuje bądź trenuje" - to dopiero się zdziwisz w jakim turnieju wziąłem udział wczoraj ;-)

      Usuń
    4. Tydzień temu i w ten weekend po dwa biegi, rano piątka, wieczorem dycha.
      Z tego co pamiętam w najbliższych dwóch miesiącach, czyli tylko ośmiu weekendach: maraton rowerowy, maraton poznański, 3 półmaratony, mistrzostwa prawników w la, triathlon, ale on chyba wypadł, dycha Drzymały, pewnie kilka parkrunów mam nadzieję, że u nas :), pewnie coś opuściłem :)
      R

      Usuń
    5. Triatlon nie wypadł, wręcz doszedł ;-) 20 września Kórnik na dystansie 1/4 IM, a więc będzie co robić. Zrezygnowałem tylko ze spartakiady prawników, nie mam za bardzo z kim tam jechać, znajomi się wykruszyli, a samemu poginać taki kawał mi się nie chce...

      Usuń
    6. :)
      będzie co robić ...

      Usuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM