Parkrun Poznań to jest to!

Taka miła sytuacja dzisiaj mnie spotkała ;-) Zostałem uhonorowany za zaangażowanie w organizację cyklu biegów Parkrun Poznań ;-)


Mam nadzieję, że wystarczy mi sił i zapału, żeby za rok zasłużyć na coś podobnego!

Póki co w głowie mam kilka pomysłów jak usprawnić Parkrun w Poznaniu i przyciągnąć do niego jeszcze więcej biegaczy, niż setka co tydzień w sobotę:

- zorganizować czy kupić elektroniczny pomiar czasu, po prostu zegar który będzie stał na starcie i mecie i będzie odmierzał i wyświetlał upływający czas. Dzięki temu każdy biegacz wbiegając na ostatnią długą prostą już z daleka będzie widział jaki czas osiągnie na mecie. Widziałem to rozwiązane na Parkrun w Łodzi i mi się bardzo podobało. Jestem na etapie opracowania koncepcji i szukania gdzie można nabyć taki zegar.

- zorganizować w ramach Parkrun bardziej profesjonalny bieg, z pamiątkowymi numerami startowymi, medalami na mecie dla wszystkich biegaczy, zorganizowaniem picia na mecie i poczęstunku np. arbuzy czy banany. Fajnie by było robić taki bieg np. raz w kwartale i medale wręczać np. dla osób które w danym kwartale przebiegły np. 70 % biegów i przynajmniej raz wzięły udział jako wolontariusz. Po głowie chodzi mi na początek zorganizowanie jednego takiego większego eventu w ramach Parkrun, np. z okazji jakiegoś święta, albo w ogóle z okazji trzeciej rocznicy Parkrun w Poznaniu. Koszt medali i pamiątkowych numerów startowych nie jest wielki, a myślę, że przyciągnie sporo nowych osób. Pozwoli to rozpropagować ideę parkrun wśród kolejnych osób.

- druk i rozdawanie ulotek o parkrunie na innych imprezach biegowych w Poznaniu i całej Wielkopolsce.


Zobacz także

1 komentarzy

  1. Brawo mało kto jak Ty i Marek zasłużyliście na to wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM