II. Wildecki Bieg Śniadaniowy

Wczoraj - w niedzielę 23 sierpnia 2015 r. - wziąłem udział w II. Wildeckim Biegu Śniadaniowym. Impreza odbywa się w Parku Jana Pawła II przy ul. Żelazka. Trasa biegu to miało być 5 km, faktycznie GPS pokazał mi, że brakowało jakieś 400 m.

Impreza zupełnie towarzyska, bez oficjalnego pomiaru czasu, bez medali, tylko pamiątkowe numery startowe. Za to na mecie można było zgodnie z nazwą biegu skorzystać ze śniadania ;-) Bardzo fajnego, i przede wszystkim bogatego - skosztowałem rzodkiewek, marchewek, naturalnego jogurtu, śliwek, było sporo dań do wyboru i wszystkie zdrowe ;-)

Po wczorajszym wysiłku na triatlonie Czerwonak męczą mnie jeszcze zakwasy, więc pobiegłem raczej spokojnie. Zegarek mi pokazał 19:30, ale tak jak wspominałem trasa nie miała pełnych 5 km. Jak patrzyłem to dobiegłem do mety w okolicach ósmego miejsca, co cieszy z uwagi na ok. 200 biegaczy. No ale to impreza bardziej towarzyska, bez ostrego ścigania.












Zobacz także

2 komentarzy

  1. ... widzę, że rektora jednej z zacnych uczelni zdjęcie wstawiłeś :)
    R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak był rektor, dziekan, byli przedstawiani przed biegiem. Nie wiem który ale któryś z nich biegł nawet całkiem szybko ;-)

      Usuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM