Czasówka Włościejewki 2015

W ostatnią niedzielę 2 sierpnia wziąłem udział w wyścigu rowerowym - jazda indywidualna na czas we Włościejewkach. Jest to mieścina położona za Śremem, obok Książa Wielkopolskiego - niecała godzinka jazdy od Poznania.

Wyścig odbywał się na dystansie 20,5 km, wystartowało 100 zawodników, wszyscy startowali indywidualnie, co 30 sekund a potem co minutę byli puszczani kolejni zawodnicy ze specjalnego podestu.

Bardzo fajna kameralna impreza. Pogoda dopisała, był niezły upał.

Cały dystans przejechałem ze średnią prędkością 35 km/h, co mi zajęło 35 minut i 13 sekund. Zająłem 34. miejsce na 100. zawodników.

Pełne wyniki można znaleźć tutaj.

Impreza godna polecenia, niskie wpisowe (zaledwie 20 zł), w pakiecie zalaminowany numer startowy na rower, profesjonalny pomiar czasu, baton, butelka izotoniku, pocztówka, informator o okolicy, grochówka, kiełbaska z rożna i woda, a na mecie oczywiście ładny pamiątkowy medal. Było też dużo nagród do wylosowania, ale nie zostałem na losowaniach ani dekoracjach.















Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM