Szaleństwo zapisowe

Doszliśmy do tego, że obecnie aby wziąć udział w jakimś atrakcyjnym wydarzeniu sportowym, często trzeba się rejestrować na wiele miesięcy wcześniej. Dzisiaj jednak pobiłem rekord.

Z uwagi na rosnąco potem skowo wpisowe, aż do absurdalnie wysokich poziomów, już dzisiaj zapisałem się na Poznań Challenge Triathlon 2016, który będzie w lipcu za rok. Wystartuję na dystansie sprinterskim 750 m pływania - 20 km rowerem - 5 km biegu.

Zapisałem się również z uwagi na niższe wpisowe (chociaż i tak już teraz przekraczające 200 zł) na Triathlon Sieraków na koniec maja 2016 r. Wystartuję na dystansie 1/4 IM.

Tak jak już niedawno pisałem, jestem też już zapisany na Półmaraton w Berlinie w kwietniu 2016 r.

Zobacz także

2 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM