Puchary puchary

Z ostatniego triatlonu w Bydgoszczy udało mi się przywieźć statuetkę za trzecie miejsce w mistrzostwach Polski prawników. Z tej okazji zauważyłem, że moja kolekcja pucharów urosła w ten sposób do czterech ;-) Wyglądają one właśnie tak na moim oknie / parapecie:



Ten puchar otrzymałem za wyścig na 15 km w zeszłym roku (wrzesień 2014) na rowerze szosowym po Poznaniu. Była to pierwsza edycja imprezy, na krótszy dystans zgłosiło się mało ścigaczy, wszyscy poszli na dystans 90 km. W tym roku pewnie byłoby to i tak nie do powtórzenia. W tym roku będę zmagał się z trasą 120 km, gdzie zamiast walczyć o cokolwiek, będę walczył o przetrwanie i dojechanie do mety.



Tu najnowsza zdobycz - statuetka za III. miejsce w Mistrzostwach Polski Prawników na dystansie sprinterskim - statuetkę zdobyłem czasem 1:12, a do drugiego miejsca zabrakło zaledwie 13 sekund.


A tutaj najstarszy puchar, sprzed dwóch lat (2013 r.), podczas Biegu Lwa (półmaraton) odbywa się również bieg na 1/3 tego dystansu, a więc na 7,5 km. Tutaj również podczas pierwszej edycji imprezy na ten bieg zgłosiło się mało szybkich biegaczy, zająłem wtedy miejsce 4. open na 84 biegaczy z czasem 31:38. Puchar mam dzięki pierwszemu miejscu w kategorii wiekowej. Wbiegając na metę nie wiedziałem, że cokolwiek wygrywam ;-)



A tutaj ładna statuetka - za sam udział, każdy taką otrzymał, chociaż zająłem 3 miejsce w wyścigu. Było to w 2014 roku, a w tym roku organizator już nie zorganizował tego biegu, odbył się tylko towarzyski uphill dla organizatorów i wolontariuszy Biegu Piastów. Szkoda, bo statuetka pierwsza klasa.



A tutaj na koniec zdjęcie wszystkich moich medali ;-) Półka już się ugina pod ich ciężarem. W wolnej chwili będę musiał je poukładać po kolei i zrobić ładne zdjęcie.


Zobacz także

3 komentarzy

  1. To teraz nic tylko wodę za Tobą będzie trzeba nosić ciesząc się, że taki zaszczyt nam przypadł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz nic tylko wodę za Tobą będzie trzeba nosić ciesząc się, że taki zaszczyt nam przypadł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 3 miejsca w Bydgoszczy! Jak tak dalej będziesz walczył,to zabraknie miejsca na parapetach i będziesz musiał wstawiać nowe okna :)
    Bogdan.

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM