Dyplomy dyplomy dyplomy! Certyfikaty Poznańskiego Testu Lekkoatletycznego

Tym wpisem zaczynam cykl podsumowań na temat różnych dyplomów, kartek, podziękowań, koszulek i numerów startowych które w moim życiu z różnych powodów wpadły mi w ręce. Zrobiłem swego rodzaju remanent na półce. Widząc ogrom tych papierów, od razu poprawił mi się humor ;-) Dlatego też pomyślałem, że warto to uwiecznić.

Dla ułatwienia podzielę moją historię na poszczególne posty.

Tak sobie myślę, że gdybym cokolwiek w życiu osiągnął, w rodzaju jak Adam Małysz czy Justyna Kowalczyk, to mógłbym otworzyć własne muzeum i powystawiać w nim wszystkie moje pamiątki, medale i dyplomy ;-) No ale ponieważ nie jestem nikim w tym rodzaju, to moje pamiątki leżą sobie grzecznie w szufladzie. Przynajmniej na chwilę niech ujrzą światło dzienne na moim blogu ;-)

Zaczynam od dyplomów z cyklu Poznański Test Lekkoatletyczny, który odbywa się zawsze w maju i we wrześniu/październiku na poznańskiej olimpii (stadion obok Rusałki). Startowałem tam zawsze jak się dało we wszystkich konkurencjach po kolei ;-) Organizuje to WZLA, nie ma tam wpisowego. W sumie tych dyplomów naliczyłem 13. Uważni czytelnicy mojego bloga pamiętają wpisy z maja br., kiedy opisywałem moje ostatnie starty w tym cyklu. Kolejne zawody są zaplanowane na jesień br. (wrzesień / październik), zawsze w czwartek wieczorem.







Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM