Dla weekendowego rozluźnienia ;-)


Udało mi się właśnie załapać na resztki zapisów na Kórnik Triatlon 20 września. Co prawda został tylko krótszy dystans 1/10 IM, ale co tam, lepsze to niż nic ;-) Powstaje dylemat bo dzień wcześniej zapisałem się na Forest Run 50 km... Po takim dystansie raczej nie będę w stanie wejść na rower a tym bardziej nic biec. Pozostanie mi tylko oddać komuś pakiet, chociaż po ostatnich przebojach już się zaczynam bać czy znowu mnie nie spotka jakaś mała internetowa awanturka ;-)

Ruszam do Bydgoszczy na triatlon. Jutro dam z siebie wszystko. Będzie super!

Zobacz także

3 komentarzy

  1. Zastanawiałem się nad tym triathlonem, właśnie 1/10 :) ,
    ale jak to u mnie, prawie tylko Parkrun
    R

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki... Ja się nie zastanawiam:) nie moja bajka. Każdy ma swoją

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się kogo słuchałeś dla rozrywki? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM