Challenge Family Run 5,4 km - kolejny puchar !

Na dzień przed startem w poznańskim triatlonie, wziąłem udział w "rozgrzewkowym" biegu na 5,4 km. Bieg ten zorganizował Enea Tritour, po trasie triatlonu, który miał się odbywać nazajutrz. Ponieważ za 12 godzin miałem się ścigać na dystansie olimpijskim, wiedziałem, że nie powinienem tego biegać w ogóle. A już na pewno nie szybko! Niestety podczas biegu zachciało mi się ścigania ;-) I w sumie dobrze na tym wyszedłem. Obsada zawodów była słabowita, brak ścigaczy (poszli na bieg na 10,8 km), a wszyscy pewnie odpoczywali przed triatlonem.

Efektem są takie właśnie wyniki - tutaj. Z czasem 23,12 min. zająłem 6. miejsce open, a za drugie miejsce w mojej kategorii wiekowej otrzymałem taki fajny pucharek! Do tego nagrodą były markowe słuchawki biegowe - niestety damskie, więc je podarowałem... teściowej.













Zobacz także

1 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM