Kolejny tydzień, kolejny weekend, kolejne wyzwania

Najbliższy weekend spędzę zdecydowanie na sportowo. W sobotę 27 czerwca 2015 r. pobiegnę rano Parkrun Poznań. Jeżeli będę wypoczęty, mam nadzieję na powalczenie o życiówkę i złamanie 20 minut.



W niedzielę natomiast 28 czerwca rzuciłem sobie prawdziwe wyzwanie!

Najpierw o godz. 9:30 pobiegnę w corocznym Biegu Piotra i Pawła na dystansie 10 km. Nie spodziewam się jednak z mojej strony żadnego szybkiego biegu... a to z jednej prostej przyczyny!

Praktycznie zaraz po biegu, o godzinie 11:00, wystartuję w Enea Tri Tour Challenge Swim!

Jest to wyścig pływacki na dystansie 3,8 km w Jeziorze Maltańskim. Limit czasu wynosi 2 godziny. Zastanawiam się czy dam radę dopłynąć jakoś do mety? Na liście startowej jest jak na razie jedynie 29 osób, więc tłoku nie będzie... Z drugiej strony mogę dopłynąć jako jeden z ostatnich... Ale nie ma się co załamywać, nikt mnie chyba nie będzie siłą wyciągać z wody ;-) Spodobał mi się ostatni triatlon, więc pływanie na pewno mi się przyda.

Chciałbym osiągnąć dobry wynik w triatlonie w Bydgoszczy, gdzie będę startował 12 lipca na dystansie 1/8 IM, a więc bardzo krótkim (500 m - 20 km - 5 km). Jest tam osobna klasyfikacja prawników, więc może coś mi się uda ugrać? Jakieś podium? Zawsze im krótszy dystans tym mam lepsze miejsce, bo u mnie najgorzej z wytrzymałością. Zobaczymy!





Zobacz także

2 komentarzy

  1. Też czekam na Twój PB w sobotę :)
    To może w czwartek staniesz na bramce :) ?
    R

    OdpowiedzUsuń
  2. szalejesz Waćpan, szalejesz, aż strach się bać...

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM