Poznański Test Lekkoatletyczny

W czwartek 21 maja 2015 r. odbyła się druga w tym roku odsłona Poznańskiego Testu Lekkoatletycznego. Impreza bardzo fajna, choć mniej liczna niż tydzień wcześniej. Pogoda dopisała.

Wystartowałem we wszystkich konkurencjach po kolei. Najpierw sprint na 100 m ;-) Zmierzono mi na mecie czas 12,97 s, słaby czas ale to też dlatego że w swojej serii od samego początku byłem na pierwszym miejscu i nie miałem z kim się ścigać.

Potem skok wzwyż - zacząłem od 1,50m, skoczyłem to w pierwszej próbie, co dało do razu wygraną w zawodach ;-) Chciałem potem skakać wyżej ale już mi się nie udało. Widać jednak brak treningów skocznościowych i szybkościowych. Do spartakiady prawników we wrześniu w Warszawie zostało jeszcze trochę czasu, będę więc miał co robić.

Potem przyszedł czas na ostatnią konkurencję - bieg na 3.000 m. W swojej serii przez pierwsze 3/4 biegu prowadziłem bieg, chociaż za plecami cały czas czułem oddech rywali. Jeden z nich wyprzedził mnie na dwa okrążenia przed końcem. Dzielnie broniłem się o drugą pozycję i udało się - dobiegłem na drugim miejscu z nowym rekordem życiowym 11:28 na tym dystansie. Średnia 3:50 / km, więc bardzo dobrze ;-)

Za tydzień będzie trzecia i ostatnia na wiosnę odsłona tych zawodów. Odbędzie się bieg na 10.000 m, oficjalnie jako Mistrzostwa Poznania w biegu na 10.000 m. Szkoda, że niestety nie będę mógł wziąć udziału, bo wyjeżdżamy już na wakacje.

Kolejne zawody z tego cyklu będą na przełomie września i października 2015 r.









Dorzucam też zmierzone wyniki zawodów sprzed tygodnia:


Zobacz także

4 komentarzy

  1. No to nie ma nic do dodania, tylko z szacunkiem się pokłonię

    OdpowiedzUsuń
  2. Moc jest z Tobą,
    będzie się działo, jutro działo ... :)
    R

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie mi zaimponował wynik skoku wzwyż, musiałeś chyba flopem skoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że flopem, a jakby inaczej ;-) Inaczej nie umiem.

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM