Weekend majowy 2015

Zbliża się weekend majowy. W tym roku jest on wyjątkowo krótki, bo poza weekendem świętujemy tylko 1 maja w piątek. Rok temu 1 maja odbywał się bieg Inter Run nad Rusałką, biegłem wtedy 1 okrążenie na 5 km i w czasie 20:46 zająłem 15. miejsce na 192 biegaczy. W tym roku widzę że tej imprezy nie ma - ciekawe dlaczego. Potem w niedzielę 4 maja 2014 r. biegałem w Puszczykowie w kameralnym biegu przełajowym CAS na bieganie, na 7 km miałem czas 31:37 co dało miejsce 9. na 40 biegaczy.

W tym roku będzie zupełnie inaczej, bo tych biegów w tym roku nie organizują.

Za to w dniu 1 maja 2015 r. w Przeźmierowie ma się odbyć BIEG UNIJNY. Na liście biegaczy jest już osiągnięty limit 300 zawodników, dystans to 10 km, dwa okrążenia po 5 km ulicami Przeźmierowa. Trasa wygląda następująco:


Organizatorzy zachęcają w taki sposób:

Bieg Unijny to naszym zdaniem wspaniała okazja do uczczenia 11. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. O zwycięstwo na dystansie dziesięciu kilometrów, w dziesięciu kategoriach wiekowych rywalizować będzie trzysta osób. Serdecznie zapraszamy.

Mam nadzieję na fajną imprezę biegową.


Po biegu udamy się na zasłużony odpoczynek weekendowo majowy do ośrodka nazwanego Olandia. Mam nadzieję na udaną pogodę!

O mam nadzieję na takie obrazki:


Zobacz także

3 komentarzy

  1. każdy biegnie, gdzie mu serce i dusza biegacza nakazuje, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Inter Run... "[...] W tym roku widzę że tej imprezy nie ma - ciekawe dlaczego. [...]". Może sprawił to ich słynny medal? Wszystkich zadziwia w mojej kolekcji. ;-) Ja też w tym roku wybrałem Przeźmierowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie plastikowy przezroczysty medal z InterRun robi wrażenie ;-))

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM