Urząd Miasta Poznania odpowiedział na mojego emaila ;-)

Jakiś czas temu po poznańskim półmaratonie wysłałem emaila do Urzędu Miasta w Poznaniu. Moje uwagi odnośnie organizacji imprez biegowych były dla nich dosyć proste - chodziło mi głównie po prostu o brak promocji miasta i lokalnych atrakcji turystycznych przy okazji dużych imprez biegowych. Takich jak maraton czy półmaraton, gdzie uczestnicy wraz z osobami towarzyszącymi są liczeni w tysiącach ludzi odwiedzających Poznań.

Post na blogu na ten temat znajdziesz klikając tutaj.

Otrzymałem przed chwilą odpowiedź ;-) Oto ona w całości. Mam nadzieję, że osiągnę jakiś efekt. Zwłaszcza że mam teraz porównanie z łódzkim maratonem który był 2 tygodnie później - Poznań niestety ale według mnie wypada naprawdę bardzo słabo w porównaniu z promocją Łodzi przy tej okazji.


Szanowny Panie,

dziękujemy za subiektywną ocenę imprez biegowych w Poznaniu.
Uwagi są jak najbardziej zasadne.
W tym celu będziemy rozmawiali z organizatorami głównych imprez biegowych Miasta Poznania,
w których Urząd Miasta jest współorganizatorem, aby skuteczniej promować miasto
podczas tego typu wydarzeń.

Pozdrawiam/Best wishes,

Szymon Sobczak

Biuro Promocji Miasta/City Promotion Office
Urząd Miasta Poznania/Poznań City Hall
pl. Kolegiacki 17
61-841 Poznań
kom./mobile: +48 783 403 604
tel: +48 61 878 47 18

Szukasz zdjęć Poznania?/Looking for pictures of Poznan?
www.fotoportal.poznan.pl/galeria

poznan.pl

Zobacz także

1 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM