Podsumowanie stycznia 2015

Styczeń 2015 minął bardzo szybko i niepostrzeżenie.

Na moim blogu opublikowałem w tym czasie łącznie aż 66 dłuższych i krótszych postów. Wychodzi więc ponad dwa posty dziennie - nieźle. Zamierzam utrzymać to tempo ;-)




W styczniu tylko raz pobiegłem w Parkrunie (3 stycznia zająłem 15 miejsce ze słabym czasem 21:25), ale potem trzy razy samodzielnie organizowałem Parkrun i na szczęście wszystko się udało. Wyniki wrzucałem w miarę błyskawicznie po biegu.

W styczniu 4 razy w czwartki grałam w piłkę.

10-11 stycznia byłem w Libercu na Jizerskiej 50, gdzie dałem z siebie wszystko na biegówkach.

18 stycznia wystarowałem w biegu o sympatycznej nazwie Dycha z Obkładem na 10,40 km. Zająłem tam 95. miejsce na 299. biegaczy.

25 stycznia pobiegłem na 12 km w Endu Winter Run, zająłem 45. miejsce na 167 zawodników.



W styczniu byłem raz w Warszawie, przeczytałem kilka książek (recenzje niektórych z nich umieściłem na blogu). Wysłuchałem też kilka ciekawych audiobooków i zapisałem się na kilka różnych imprez biegowych i nie tylko.

W styczniu wpuściłem na rynek kilka mieszkań na wynajem (odebrałem klucze od dewelopera i skończyły się ich remonty i urządzanie) i co ciekawe wszystkie wynajęły się błyskawicznie, pomimo pozornie martwego okresu. To cieszy! Dobrze, że powierzyłem zajmowanie się tym profesjonalistom z firmy Mzuri - nie musiałem kłopotać się praktycznie niczym, załatwili wszystko bez mojego udziału. I o to w tym chodzi!

I to by było na tyle ;-)



W lutym będę biegał na 5km w CityTrail.pl, potem 8 lutego Bieg Gwarków na 20 km, potem 14 lutego pobiegnę na 16,8 km w zawodach Jakuszycach na biegówkach. 21 lutego będę biegał na Cytadeli w Parkrunie i mam nadzieję, że wróci mi jakiś dobry czas w okolicach 20 minut z sekundami. 22 lutego Wildecka Dziesiątka (mam nadzieję że posprzątali te śmieci na ogródkach działkowych ;-).

Jest dobrze!!!

Zobacz także

7 komentarzy

  1. Dobrze jest :),
    czyli zamierzone na cały rok 500 wpisów, będzie do końca czerwca :).
    Robert_II

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak z ciekawości, wszystkie mieszkania były w 100% Twoja własnością czy w ramach CFI1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem pytanie.

      CFI1 (jeżeli masz na myśli to samo przedsięwzięcie Mzuri co ja) zakończy projekt kupienia i wyremontowania kamienicy w jakieś 2 lata - tak więc żadnych mieszkań tam jeszcze nie ma i długo nie będzie. Na marginesie - wszedłem w spółkę CFI1, mam w niej udziały i czekam na zyski, będę chciał kupić jedno mieszkanie w tej kamienicy jeżeli będzie OK.

      Odpowiadając na pytanie mieszkania na wynajem są moją własnością - inaczej przecież raczej trudno by mi je było komuś wynajmować ;-)

      Usuń
  3. To prawda, nie mógłbyś wynajmować komuś czegoś co nie jest Twoją własnością.
    Jestem ciekaw jak to będzie działać bo sam temat jest interesujący i w zasadzie nowy na naszym rynku. Sam bym chętnie w ten sposób puścił w obieg trochę grosza. Dobrze jest poobserwować rynek, bo osobiście nie chciałbym np. wspierać w ten sposób czyścicieli kamienic. Myślę, że dobrze poprowadzony fundusz tego typu jest w stanie np. obniżyć koszty remontu bez obniżania docelowego standardu co automatycznie przeniesie się na wyższe zyski udziałowców. Koszty obsługi pośredniej również można bardzo ładnie obciąć dzięki efektowi skali. Faktycznie są okazje wśród ofert sprzedaży. Można nawet inwestować w określony poziom standardu. Jestem ciekawy w jaki sposób tego rodzaju firmy wpłyną na ceny na rynku nieruchomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żeby tak mała skala jak np. kamienica z 50 kawalerkami na wynajem, miała jakikolwiek zauważalny wpływ na rynek najmu w tak wielkim kraju jak Polska ;-)

      Mzuri kończy remontować w tym roku kamienicę w Łodzi na ul. Pabianickiej, tylko kawalerki pod wynajem. Będzie można zaobserwować jak im idzie najem.

      Usuń
    2. Rozumiem, że na jednej kamienicy nie poprzestaną a i inne tego typu firmy pojawią się na rynku. A to już może mieć wpływ na ceny nieruchomości - również pozytywny. Poza tym operaty szacunkowe robi się metodą porównawczą, więc jednak taka inwestycja ma wpływ na wartość okolicznych nieruchomości.

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że Twoje wyniki to dla mnie inna galaktyka:) ale zawsze trzymam za Ciebie kciuki

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM