Parkrun Poznań # 126

Przebiegłem dzisiaj jak prawie co tydzień Parkrun Poznań na Cytadeli. Pierwszy w 2015 roku. W sumie był to już mój 53 bieg w ramach Parkrun. 52 biegi w Poznaniu i jeden wyjazdowy w Lesznie... w święto zmarłych (1 listopada 2013 r.) popełniłem.

Zająłem tym razem 15. miejsce z bardzo słabym czasem 21:25. Trudne warunki atmosferyczne, wiał bowiem mocny i nieprzyjemny wiatr. Jestem zadowolony z tempa tylko na pierwszym i ostatnim kilometrze, gdzie grubo zszedłem poniżej 4 min/km (odpowiednio 3:43 oraz 3:45). O trzech kilometrach pośrodku muszę szybko zapomnieć ;-)

Wolontariat zrobił dzisiaj m.in. Paweł, który słabo się czuł do biegania. No ale oczywiście naszego ulubionego biegu nie mógł odpuścić i to pomimo awarii samochodu.

Za tydzień start na nartach biegowych na Jizerskiej 50 w Libercu. W sobotę dystans 25 km klasykiem, a w niedzielę start na królewskim dystansie 50 km.











Oto lista wszystkich moich biegów w Parkrun:

http://www.parkrun.pl/poznan/rezultaty/athletehistory/?athleteNumber=323083

A oto zapis dzisiejszego biegu na Endomondo:
 

Zobacz także

0 komentarzy

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM